Page 5 - otech 9
P. 5
Ik denk graag vanuit AAN 'T WOORD
de markt en kijk naar welke
rol het bedrijf hierin
kan vervullen.
FOTOGRAFIE: JOYCE KARREMAN
markt waar ik me in thuis voel.” In het verschillende manieren behoeftes in kaart TOEKOMST
verleden heeft Rob door toepassing van kan brengen. Zowel vanuit het bedrijf, als Rob ziet de toekomst positief in. “Nedelko
verscheidene methodieken de interne vanuit de markt.” is een bedrijf met een gouden randje,
processen bij bedrijven verbeterd. “Ik heb maar er is altijd ruimte voor verbetering”,
meerdere functies bekleed, zoals onder MARKTBEHOEFTE vertelt hij. “Wil je als bedrijf voorop blijven
andere Product Manager, Marketing & Rob geniet van het naar een hoger plan lopen dan zal continu scherp aan de wind
Sales Manager en CEO, waardoor ik op tillen van bedrijven. “Het is mooi om gezeild moeten worden. Ook bij Nedelko.
organisaties te zien groeien en mensen Aan mij de taak om gezamenlijk de koers
“OP BASIS VAN MIJN te zien ontwikkelen. Ik bekijk het bedrijf aan te scherpen en meer focus te krijgen”,
OPGEDANE KENNIS, vanuit de markt- en klantzijde om op glimlacht Rob. “Wanneer we dat weten te
HOOP IK EEN POSITIEVE deze manier ons intern nóg klant- en realiseren, kunnen we de markt en daarbij
BIJDRAGE TE KUNNEN marktgerichter te maken, de zogeheten onze klanten nóg beter bedienen.”
LEVEREN AAN DE VERDERE outside-in scope. Dit kan alleen door
PROFESSIONALISERING goed te analyseren en te kijken waar de
VAN DE ORGANISATIE.” behoefte ligt.”
O tech. magazine is een uitgave van www.nedelko.nl 0180 64 54 00 5